lunes, 6 de abril de 2020

CATALÀ: DESPEDIM EL TRIMESTRE AMB UNA TROBADA VIRTUAL?


Hola nens i nenes de 5è i 6è!!

Us trobo molt a faltar i tenc moltes ganes de veure-us! Voleu que fem un Zoom tots junts? Com que ja sé que n’heu fet un amb na Tere, ja sabeu com funciona. Jo us enviaré un mail una estoneta abans de reunir-nos i així, clicant a l’enllaç que us enviaré, ens podrem veure. Tenc moltes ganes que em conteu cosetes!! Tingueu un full de paper (o llibreta) i un llapis preparat, que farem un joc de paraules en català.

Aquesta reunió tindrà una duració de 40 minuts i està pensada per al dimecres 8 d’abril a les 18h.

Necessitaria que, el més aviat possible, m’enviéssiu un mail al meu correu i em deis si teniu o no algun problema o dificultat per a conectar-vos i, a més, m’indiqueu el mail que fareu servir per al Zoom (per a jo enviar-vos l’enllaç a la reunió). Us recordo el meu mail:


Fins molt aviat!!

Àngels.

No hay comentarios:

Publicar un comentario