martes, 28 de abril de 2020

CATALÀ: CONTEU-ME UNA PEL·LÍCULA


Bon dia!!

Segur que en aquestes setmanes heu estat fent moltes coses. Heu vist alguna pel·lícula? Pensau en una que us hagi agradat molt. Si no n’heu vist cap recentment, pensau en l’última que vareu veure i us va agradar. Ja la teniu en ment? La feina és explicar-me la pel·lícula: de què tracta? Qui és el protagonista? Què li passa? Imagina que jo no he sentit a parlar mai d’aquesta pel·lícula.

Ara pots triar entre fer-ho de dos maneres:

RESUM: amb un resum em contes breument la pel·lícula, des del principi fins al final, contant només els fets més importants de la història.

SINOPSI: amb una sinopsi em contes de què va la pel·lícula i què li passa als personatges, però no em contes el final ni les sorpreses que hi pugui haver.

En qualsevol dels dos casos, trieu quin trieu, no li dediqueu més d’una pàgina. Realment, amb mitja pàgina hauríeu de tenir-ne suficient. Ha de ser un text breu on em conteu només allò més important, sense entrar en detalls.

Us recomano que primer ho penseu bé i després apunteu les idees en ordre, en poques paraules. Així, us ajudarà després a redactar-ho, perquè anireu seguint el guio que heu fet. No us oblideu de posar el títol de la pel·lícula i, a baix, posar “resum” o “sinopsi”, segons hagueu triat.

La data límit d’entrega és el dimecres 29 d’abril.

Envieu-me l’activitat al meu correu de sempre: angelsbonetsantaagnesdecorona@gmail.com

Bona feina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario