viernes, 27 de marzo de 2020

MÚSICA I PLÀSTICA

Bon dia chicas i chicos! Com estau duent el confinament? Sé que són moments molt complicats però aquí vos propòs unes quantes activitats que podeu fer per entretenir-vos una micona.


MÚSICA:
  • CONCEPTES DE REPÀS! Heu d’imprimir i realitzar el repàs d’aquestes fitxes https://yoquieroaprobar.es/_pdf/22574.pdf
  • AUDICIÓ: escolta la següent audició del link (https://www.youtube.com/watch?v=dGDWwgJ61EY&feature=youtu.be ) i completa la fitxeta d’audició que hauràs d’imprimir del següent enllaç:  https://drive.google.com/file/d/1yPIFU4fhyw-1PR8d06sV0SUVCRcnzyqY/view
  • DANÇA! Tria una cançó que transmeti un missatge positiu i crea una coreografia per aquella cançó. T’hauràs de gravar explicant les passes que s’han de fer per a realitzar aquesta coreografia. Per a realitzar aquesta tasca et pots ajudar dels familiars que tenguis a prop teu.
  • INSTRUMENT! per altra banda si vos atreviu, vos propòs que creeu el vostre pròpi istrument a partir de maretial reciclat. Una vegada el tengueu creat, m'agradaria que m'explicassiu una mica les seves característiques i que creesiu un ritme, de dos compassos de 4 pulsacions, i l'interpretàssiu amb la vosta creació.

Per a realitzar aquestes dues primeres activitats hauràs d'imprimir les fitxetes i emplenar-les, una vegada emplenades lis hauràs de fer una foto i enviar-la. Per la tercera hauràs de fer un video explicant quina cançó (recorda que la cançó ha de transmetre un missatge positiu) has triat i hauràs d'explicar quines són les passes de la coreografia i mostrar-la, tal com si fos un tutorial de youtub per aprendre una coreografia. A la quarta activitat hauràs de fer un video explicant com es crea el teu instrument i un video interpretant el ritme que heu escollit. Això m'ho haureu d'enviar a la següent adreça electrònica bfllabrespocovi@educaib.eu 

Per altra banda també m'agradaria que m'enviassiu la feineta que us vaig mandar fa 15 dies a la mateixa adreça electrònica. M'agradaria que me l'entreguessiu mitjançant un video on m'explicassiu el treball sobre el genere musical que heu investigat.





PLÀSTICA:


De plàstica vos propòs que realitzeu un joc amb material reutilitzat i graveu un video de voltros explicant com es fa el joc, de com es juga al joc que heu creat i de quines són les normes d'aquest. Per enviar aquest video  ho heu de fer a la següent adreça electrònica bfllabrespocovi@educaib.eu 

Aquí vos deix alguns enllaços de videos d'exemple de diferents jocs



Per altra banda també m'agradaria que m'enviassiu la feineta que us vaig mandar fa 15 dies a la mateixa adreça electrònica. M'agradaria que me l'entreguessiu mitjançant un video on m'explicassiu el treball que heu fet per realitzar aquell dibuix determinat.



RECORDA! 


Aquestes activitats han d'estar entregades abans del dia 8 d'Abril


No hay comentarios:

Publicar un comentario